Gisela
Jak już informowaliśmy, Mistrzem Polski '92 w Wojnach Rdzeniowych został wojownik z Sieradza, pan Andrzej Maciejczak. Program GISELA1 autorstwa pana Andrzeja był zdecydowanie najlepszy, dosłownie miażdżył przeciwników w krótkich, nierównych bojach. Mistrz Polski poproszony o wyjaśnienie tajemnic swojego oręża mówi tak:
Program GISELA1 próbuje w możliwie najkrótszym
czasie zlokalizować przeciwnika i ostrzelać go, a robi to w sposób
następujący: pokrywa arenę „siatką” sprawdzeń (linia 21) o „oczku”
równym początkowo 64, następnie zagęszcza siatkę do oczka równego 32,
następnie 16 itd. Tablica oczek znajduje się w liniach 7-13. Po
stwierdzeniu zmian na arenie następuje dodatkowe sprawdzenie sąsiednich
punktów (linie 15-19), aby uniknąć ostrzeliwania punktów, które
wcześniej zostały ostrzelane pojedynczymi bombami przez przeciwnika.
Jeśli i to sprawdzenie wykaże różnice na arenie, to w liniach 32-44
następuje ustalenie adresu areny do ostrzelania oraz wartości rozkazu
JMP WOREK
(linia 17), którym zostanie wykonany pierwszy
strzał. Potem zostanie wystrzelonych 14 linii BOMBA
.
Oznacza to, że ostrzelany przeciwnik razem ze swoimi ewentualnie
wygenerowanymi procesami musi się znaleźć w procedurze
WOREK
, której idea jest znana z programu
COWBOY. Po odliczeniu się w WORKU
64
procesów przeciwnika nastąpi ich samozagłada.
Świetny wojownik, znakomicie wyostrzona broń. Uczcie się młodzi adepci, bo jest od kogo!
; ANDRZEJ MACIEJCZAK
; SIERADZ
;
; GISELA1
;
0. BOMBA SPL $1 $0
1. BOMBA1 DAT $0 $0
2. WOREK SUB #1 #64
3. SPL $-1 $-2
4. MOV $-3 1
5. MOV $-4 2
6. JMN $-3 $-4
7. DAT $2 $-2
8. MOV $4 $-4
9. MOV $8 $-8
10. MOV $16 $-16
11. CMP $32 $-32
12. CMP $64 $-64
13. MOV $64 $-64
14. JMP $-26 $11
15. MOV $6 $2
16. ADD $11 $1
17. MOV #9 $21
18. JMP $15 $-5
19. JMZ $5 $4
20. ADD @-2 $1
21. START CMP $96 $-96
22. JMP $-7
23. DJN $-3 #16
24. SUB #1 $-6
25. MOV $-14 $-4
26. ADD ???? $-5
27. ADD $5 $5
28. ADD $4 $-5
29. DJN $-8 #6
30. JMP $8 $-19
32.!!! MOV $-19 $-16
33. JMP $8 $0
36.!!! MOV $-20 @-20
38. MOV #7 #7
39. MOV $-39 22
40. MOV $-40 23
41. DJN $-2 $-3
42. JMP $-23 $0
43. ADD $-22 $-26
44. JMP $-7 $0